Myspace Clocks, Scorpio Clocks at WishAFriend.com

Saturday, July 3, 2010

aku... & blog aku...

.aku baru je berkecimpung dlm bidang ni...
Selame ni aku mmg bute IT...maklom la driver lori je, mana ada mase & guna benda2 ni...
yg aku tau & penting bg aku lori ok, brg sampai ke destinasi tepat mase & cukup bulan $ masyuk..

TAPI sejak kebelakangan ni..atas dorongan abg aku yg juge  blogger kat sini & isteri aku..
aku mula minat & tau betape penting nye bidang IT ni...aku mula belajar..
walau menaip patuk ayam aku try buat..maaf kalau aku lambat msg2 korang..paham2 je la..

Sekarang benda ni dah jd hobi aku..kurang la melepak...bnyk abis kan mase kat umah besame family
sekarang kat umah ni dah mcm c.c dah aku tgk..pc sorang 1..temasuk utk si Apiq 2..he,hee

Buah cempedak di luar pagar...
Ambil galah tlg jolok kan...
aku....budak baru belajar...
Kalau slh jgn jolok tapi TUNJUKKAN.....

Thanks...MAMA.....ASSOYFINGER67...BADBOY......
Jasamu dikenang....

6 comments:

JijahJambu@Jj July 3, 2010 at 6:04 AM  

alololo tomei nyeee ... dah pandai posing ..heheh

ASSOYFINGER67 July 3, 2010 at 6:43 AM  

Selamat maju Jaya Bro

BadBoy July 3, 2010 at 6:46 AM  

Takpe bang...slow2 nanti bila blog ni dah popular jng lupa BadBoy ye....hehehe...mcm blog bro assoyfingger...dulu takde sapa kenal, skg pelawat online dlm sehari dah lebih 100 sehari..dah popular dah dia.....

Tambah sorang lagi member blogging.......hahah

Jemanberagas July 3, 2010 at 9:09 AM  

xlupe...mana leh lupe sifu...

Jemanberagas July 3, 2010 at 9:33 AM  

>>jijah...skrg dah jd baby tua tomei lg x he.hee

Anonymous July 20, 2010 at 3:32 AM  

abgreds lagi baru. ye la..masing2 punya rezeki. yg lama ya lama, yg baru ya baru...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

AddThis

  © gdouptmonster71 Template Ramadhan Al-Mubarak Design Oleh AkuBadBoy Dot Com 2008

Back to TOP