Myspace Clocks, Scorpio Clocks at WishAFriend.com

Sunday, July 25, 2010

Jom...minum ptg..

Hari ni Ahad.. 25 Julai 2010 bersamaan 13 Syaaban..
X lame lagi dah nak muncul Ramadhan..puasa la kite...Aku sekeluarga sebenarnye jarang2 dpt minum ptg bersame. Jadi on the way balik keje tadi aku asyik fikir menu pe nak kami makan ptg ni..Lalu aku singgah market Ijok,beli ape yg patut & tel my lovely wife suruh dia standby ape yg patut...
Sampai rumah aku pun mula kan operasi memasak...Nak tau ape aku masak?? Ni haa dia..

                                                             Mee goreng..

                                kuih wife aku beli kat dpn D"Mart

Ini la menu lengkap petang ni...JOM MAMAM.......


Last sekali kena LENTENG tembakau jawa...maka lengkap la minum ptg ni...

2 comments:

RedBoys July 25, 2010 at 4:26 AM  

wahhh..sedapnya jeman.. nak sepinggan leh? lapo la plak ptg nih.. post kt umah aku ye.. haaa

Jemanberagas July 25, 2010 at 4:55 AM  

amik la man in red

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

AddThis

  © gdouptmonster71 Template Ramadhan Al-Mubarak Design Oleh AkuBadBoy Dot Com 2008

Back to TOP