Myspace Clocks, Scorpio Clocks at WishAFriend.com

Tuesday, September 21, 2010

RESEPI aku....

Jam tepat jam 12.00 AM...
Reminder hp aku berbunyi...
Hari ni 22hb SEPT. 2010...genap la usia anak kesayangan aku 12thn...
Tapi aku tunda sambutannye kerana xnak ganggu peperiksaan nya...

Tadi aku balik je dari kerja dia dah demand dinner dia...
dia nak makan PAPRIK DAGING katanye...
dgn rasa kasih sayang aku masakkan utk dia...

Oleh kerana aku selalu gtau korang masakan ni..
jadi aku rase nak kongsi ngan korang resepi nye....

PAPRIK DAGING BERAGAS


bahan2:
bawang besar, bwg putih, cili merah & hijau, tomato, daun limau purut


sayuran
cendawan butang
daging yg telah direbus
sos2 yg digunakan
cili giling, garam & bahan perasa....

cara memasak:


pandai2 la korang memasak nye heee...
hasilnye siap....
SELAMAT MENCUBA heee...
ok la...naktau lebih lanjut tanye kat aku key...

SELAMAT HARI LAHIR APIQ...

9 comments:

Zaer!! September 21, 2010 at 10:54 AM  

Bang jeman!! Betul2 kaki masak ni..demand dinner terus masak kan.agak2 kalau die mintak kari kapla kambing macam mana??nk buat jugak ke bang??hehe..;-)
Opkos sedapkan daging masak baragas ni.hehe.

Jemanberagas September 21, 2010 at 5:03 PM  

Kari kepala kambing xleh la,he.he.Smlm 2 alang2 benda dah ada leh la masak.Lg pun puas hati tgk dia org makan.Walau pun penat trasa kite dihargai..

Lagenda September 21, 2010 at 9:07 PM  

lapoo la plak tgk lauk paprik nih..Bg sepinggan nasik! Lauk kasik lebih ye

Unknown September 22, 2010 at 6:43 AM  

waa...bestnye...ayah sy pn pndai masak...order je...haha...happy besday apiq...jadi anak yg baek tau...blaja pndai2 ye...hehe

Padin September 22, 2010 at 8:32 AM  

selamat hari jadi untuk anak ko,
mudah2an menjadi anak yang soleh dan cemerlang

Jemanberagas September 22, 2010 at 6:04 PM  

Thanks padin,bezbuddx.. Mudah2 dia bejaya dan cemerlang.Anak aku sorg je

Anonymous September 25, 2010 at 1:59 AM  

X buh serai ke? Sos tu x leh kurang satu pun ke? banyak jenis la.. kicap n sos cili je ada..

Jemanberagas September 25, 2010 at 3:59 AM  

cgmas brape banyak tanye da...heee

nufaha September 27, 2010 at 6:53 PM  

huhu...nampak sedap...tgk gmbr trus jd lapar...emmm

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

AddThis

  © gdouptmonster71 Template Ramadhan Al-Mubarak Design Oleh AkuBadBoy Dot Com 2008

Back to TOP