Myspace Clocks, Scorpio Clocks at WishAFriend.com

Thursday, April 28, 2011

SALAM... JB KEMBALI....


Salam...
setelah lama aku bertapa.... 
bukan menuntut ilmu tp tuntutan hidup (bz kerja la) hee...
rindunye rasa kat kawan2... kalian semua sentiasa dlm ingatan...
aku selalu bertanya khabar kalian dari MY BRO....
dia la yg selalu citer perkembangan kalian....


Mcm aku citer ari 2... aku skrg belajar berniaga...
Alhamdulillah semuanye berjalan lancar...
1 lagi cita2 aku tercapai...
 


 Sudi2 mai la... JB belanja...heee 
Ok la... salam sume... jumpe lagi
moga persahabatan kite kekal selamanye.....Amiiiinnn....

5 comments:

tehr April 30, 2011 at 9:32 PM  

satu langkah ke depan, bro
tahniah dan selamat berjaya

aku memang suka orang berniaga
mak aku sendiri sampai sekarang masih berniaga kedai runcit

Lagenda May 1, 2011 at 3:05 AM  

aku windu gila kat ko man..ilang 1 tmn yg dulu sama2 mak kenal masa mula2 berblog ni..

Abd Karim MJ May 3, 2011 at 5:40 PM  

Assalam bro ! meniaga kat mana ? lokasi ? mana tahu tersampai sana leh terjah stall burgers bro....

Jemanberagas May 12, 2011 at 9:13 AM  

kat felda soeharto hulu selangor... depan umah mak aku...mai la... kite pekena... beragas burger...heee

LadyBird January 26, 2012 at 3:31 AM  

:).. slmt berniaga... :)..
khdpn dulu dn skrg lain kan?

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

AddThis

  © gdouptmonster71 Template Ramadhan Al-Mubarak Design Oleh AkuBadBoy Dot Com 2008

Back to TOP