Myspace Clocks, Scorpio Clocks at WishAFriend.com

Monday, July 19, 2010

didik...?

Setiap pg isnin aku on the way g keje, aku akan singgah di pekan SLIM RIVER....
Tujuan nye aku akan singgah di kedai surat khabar...SAGUNA ENT...
Ambil suratkhabar utk sekolah...


tujuan s.khabar diedarkan disekolah adalah utk menggalakan murid2 membaca, tp...
yg lbh utama di dlm edisi (BERITA HARIAN) setiap hari isnin ada DIDIK...
ada latihan & soalan utk murid2 UPSR...

dari feedback guru2...sejak adanye program ni...dpt la sedikit sebanyak membantu murid mengulangkaji pelajaran disamping mempertingkatkan % markah mereka...
aku harap ia bnr2 berjaya...

ini je la mampu aku lakukan demi anak bangsa kg ni. khususnye sekolah ni...
sekolah yg pernah jd tmpt aku menimba ilmu..kenal ABC...
SEMOGA MEREKA YG MENGHADAPI UPSR 2010 BERJAYA DGN CEMERLANG..AMIIN...
HIDUP S.K.K.S....

6 comments:

Idris July 19, 2010 at 6:19 AM  

Salam bang..

Saya kagum dengan semangat dan harapan abg untuk kejayaan anak-anak murid..kalaulah semua bapa bersemangat seperti ini, insya Allah guru pun bertambah motivasi untuk mendidik anak-anak.

Lagenda July 19, 2010 at 6:27 AM  

paper didik tu mmg sangat2 berguna kpd murid thn 6..tahniah jerman kerana ada saham dlm kecemerlangan anak2 bangsa!!

Jemanberagas July 19, 2010 at 7:11 AM  

kite x pandai..xkan nak tgk anak keje cam kite...jadi kuli sepanjang masa...nak tebus kesalahan & kegagalan silam

el July 19, 2010 at 8:03 AM  

lm x beli paper ni..semua bc online je skrg hehehe

Unknown July 20, 2010 at 5:22 AM  

bgusnye usaha awk ni...smoge mereka sume berjaya nt

mankete July 22, 2010 at 2:35 AM  

salam.. caya la bang..saya respect apa yg abg buat..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

AddThis

  © gdouptmonster71 Template Ramadhan Al-Mubarak Design Oleh AkuBadBoy Dot Com 2008

Back to TOP