Myspace Clocks, Scorpio Clocks at WishAFriend.com

Friday, July 23, 2010

pelajar@IT....

Pepatah org lama berkata...TUNTUTLAH ILMU HINGGA KE NEGERI CINA...
Ada yg kata....SAMPAI KE LIANG LAHAT...
Xkisah yg mana pun..tp yg penting kite digalakkan menuntut ilmu...dalam agama pun ada disuruh..

Aku nak cite pasal tusyen anak2 sebenarnya...aku rasa xcukup dgn belajar di sekolah, kelas tambahan, tusyen luar lagi..mcm2 la cara nak belajar..
Aku ada guna 1 cara lain..mungkin korang lg tau..tp aku nak cite gak...
Aku guna GURU.NET anjuran akbar popular BERITA HARIAN...




Selama ni kite asyik guna pc kite utk wat blog, layan FACEBOOK & mcm2 lg la..
ape kate kite biar anak2 kite guna utk belajar 1jam sehari guna benda ni...
Aku tgk sejak anak aku guna benda ni (selepas diperkenalkan oleh seorg guru) ALHAMDULILLAH ada pekembangan sihatnye..
dia semakin cepat faham setiap subjek yg dibelajarnye & result exam nye pun semakin baik dari sebelumnye...
CUBALAH...mana tau ia memberi menafaat pada kite & anak2 kite..INSYAALLAH...
(maaf aku cerita pengalaman sebenar aku & beri cadangan je..andai tersalah atau terkasar bahasa
aku minta ampun)

Kepada yg berminat dapatkan la di KIOSK2 atau PEJ. BERITA HARIAN yg berhampiran

SEMOGA ANAK2 KITE BERJAYA...AMIIN....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

AddThis

  © gdouptmonster71 Template Ramadhan Al-Mubarak Design Oleh AkuBadBoy Dot Com 2008

Back to TOP