Myspace Clocks, Scorpio Clocks at WishAFriend.com

Sunday, September 26, 2010

kreatif....

See more images here..



     Melihat gambar diatas...aku rercaya mereka2 yang kreatif mcm ni andai di didik & di bimbing dgn betul pasti boleh memberi sumbangan yg besar pada negara di masa akan dtg....
     Cuba kite fikir sejenak...dalam usia muda begini mereka telah dapat mengilham kan sesuatu yg diluar pemikiran kite...kalau betul cara nye bila dewasa nanti x mustahil mereka boleh jadi pencipta yg mahir...
     X mustahil MALAYSIA KITA yang kite syg ni boleh jadi pengeluar malah pengeksport motosikal yg tesohor didunia ni...mungkin juga produk2 lain seperti kereta & lain2 lagi...
     Percaya la dgn kebolehan orang kite sendiri..xpayah diagung2 kan org luar sgt...berilah mereka peluang menggunakan kemahiran & idea mereka membantu membangunkan negara...
     Jgn lah mereka hanya dipandang serong, digelar bakal mat rempit la...cuba kite beri mereka peluang...
Wahai PIHAK2 YANG BERWAJIB...fikir la...SELAMATKAN MEREKA...
basikal klon RXZ

 p/s credit to encik ikwan (fb) & http://ohtidak.com kerana pinjam gambar diatas...

7 comments:

BezBuddy September 26, 2010 at 6:54 AM  

sokong2..they need a chance :D

gdoupt_monster71 September 26, 2010 at 8:04 AM  

insyaAllah mereka boleh jadi pemimpin negara dimasa hadapan, jgn nak hukum mereka aje,,tp bagi la mereka peluang mengikut minat mereka...

Afiq September 26, 2010 at 10:22 AM  

hehe basikal dalam gambar first tu sempoi..siap ade brake disc lagi haha
dorang ni sebenarnye berbakat,cuma x diketengahkan je..

bloggerman September 27, 2010 at 4:41 AM  

aku suka gambar first tu.budak ada smangat nk hiaskan basikal dia.dan dia x malu apa yg dia buat,ada keyakinan diri,,sebab budak skrg xminat nak naik basikal ,,nak moto jer,,blajar hampeh

Tomato Gurl's Life September 27, 2010 at 6:27 AM  

giler kreatif budak nih..hehe...pinjam dik...miahaha~

gdoupt_monster71 September 27, 2010 at 10:00 AM  

hee korang tau dulu aku pon mcm ni heee...nak beli moto mane ade duit, jadi aku pun hias la beskal..gile nak jadi edie lawson ngan mike doohan...

noreed September 27, 2010 at 4:16 PM  

hahah kreatif btul budak ni. kemaruk nak rxz sungguh

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

AddThis

  © gdouptmonster71 Template Ramadhan Al-Mubarak Design Oleh AkuBadBoy Dot Com 2008

Back to TOP