Myspace Clocks, Scorpio Clocks at WishAFriend.com

Monday, September 27, 2010

200 followers.....

Ni gambar aku bersama org yg memperkenalkan aku dalam dunia blog ni....aku amat berterima kasih pada nye...kalau x mau aku xtau semua ni........orang tu ialah ASSOYFINGER67 (blogger yang cute & baik hati)  ... iaitu bro aku sendiri... cute kan gambar kami..heee
                   200...

Aku sebenarnya menulis cerita ni kerana hati aku tersentuh dgn pelbagai perasaan hari ni..gembira ade, terharu ade malah terkejut sangat..x sangka seorang pemandu lori yang buta i tmacam aku, yg terlalu baru dlm dunia blog ini  boleh dapat ramai kawan di dunia maya ni...siapa lah aku jika dibanding kan dgn kalian semua yg cerdik pandai..aku hanya seorang yg kerdil dalam dunia it ni..xsangka ramai org ingin bersahabat dgn insan yg bergelar BERAGAS ni...
Aku ucapkan berbanyak2 terima kasih yg x terhingga pada semua sahabat2 ku yang sudi menziarah blog aku yg x seberapa ni...moga persahabatan kite yg telah terjalin berpanjangan selamanye..hanya ALLAH saje yg membalas budi baik kalian...Pada yg pertama kali singgah aku ucapkan SALAM PERKENALAN...moga kite semua dapat menafaat dari perkenalan ini.. 
                                              iklas dari:.
jeman beragas
:

17 comments:

Lagenda September 28, 2010 at 12:03 AM  

Mak suka je kawan dgn baragas nih..hepi apa? Pemandu lori ke, penoreh getah ke, janji, berbudi bahasa, hormatkan orang, berkwn dgn ikhlas, jujur,semua org akan suka berkawan kan.. mcm ko ni lah!

CIK TOM September 28, 2010 at 12:32 AM  

wah hebatnye seorang pemandu lori yang hebat..tahniah2!!solute jeman beragas..huhu

XYZ September 28, 2010 at 2:05 AM  

ape pulak nk terkejut jeman tu tandanya ko diterima oleh semua peringkat umur hehehe =)

p/s: aku ske tgk gambo ko ngn assoy mase kecik same2 kecik... bile beso same2 beso hehehe =)

meera^da cute..*_* September 28, 2010 at 2:29 AM  

congrate...percaye x, di blog xde sape kesah sangat pasal siapa kita di luar sana tetapi org kesah ape yang kite tulis..believe me..keep a gud writing!

Belalang hijau Perisik September 28, 2010 at 6:07 AM  

hidup kita yang singat nih
elok sekiranya mempunyai ramai kawan
daripada ramai musuh...

(jeman klu x bg tau umo sebenar,mau belalang kata umo kita sebaya)

kikuikui...

Jemanberagas September 28, 2010 at 10:04 AM  

TQ sokong beragas

NARDtheNERD September 28, 2010 at 11:03 PM  

comel abg jeman ngan abg assoy masa kecik2 dulu.
hehe.
:)

Afiq Bukhari September 29, 2010 at 6:56 PM  

salam bro beragas hehe..insyaAllah kite akn terus berkawan..walaupun sy ni muda dari bro,xjadi halanganla kite nk berkwan :D
thnkx to padin sebab de yg sound awal2 bro ni adik assoy heee

Joe September 29, 2010 at 7:03 PM  

kamu berdua ni macam kembar le.. tapi tak seiras! Baik punya.....

Anonymous September 30, 2010 at 5:10 AM  

teruskan menulis...=)

Ateh Nour September 30, 2010 at 5:39 AM  

Assalamualaikum,

Tahniah kerana banyak kawan..
Saya tambah lagi satu kawan...

Padin October 3, 2010 at 4:24 AM  

hehe jeman, bagus.. aku salute lu, bro!!! nampak tak aku salute nih??? heee

Jemanberagas October 3, 2010 at 6:38 AM  

padin: xnampak la bro..silau sangat heee

ASSOYFINGER67 October 3, 2010 at 7:42 AM  

teruskan BRO!~:D(T/K pada Bro.BaDBoy juga kerna tak pilih orang tolong orang..huhu)

Jemanberagas October 3, 2010 at 8:26 AM  

yup tq my sifu BB

Melati Qistyna's Mummy October 7, 2010 at 1:02 AM  

kiut je gambo ms kocik tuh, dh beso pown kiut gak... :)

x pandang pada rupa & pangkat sesorg.... eppy blogging

Jemanberagas October 7, 2010 at 2:23 AM  

TQ mummy Qistyna's...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

AddThis

  © gdouptmonster71 Template Ramadhan Al-Mubarak Design Oleh AkuBadBoy Dot Com 2008

Back to TOP