Myspace Clocks, Scorpio Clocks at WishAFriend.com

Tuesday, September 14, 2010

RAYA ke 2....

Raya ke 2 ni semua adik beradik aku dtg beraya kat rumah aku...
ni ade aku snap sikit2 pic..korang tengok la..mana tau ade kenal orang kat sini...

Oleh kerana dia orang jemu mkn rendang, ketupat, lemang & sebagainye juadah ari raya..
jadi aku jamu diaorang dgn  nasi lauk paprik campur & telor bistik (chef beragas)...
baru la selera diaorang makan aku tengok....
maaf juruphoto amatur sangat2...heeee

abg, kakak & anak2 buah
 erol & family (jiran aku)


8 comments:

MHps September 14, 2010 at 6:53 PM  

Wahhh.. ini chef buat MH jealous.. Apasal yg pandai masak skrg ni ramai lelaki? (sebab MH x pandai)..

gdoupt_monster71 September 15, 2010 at 9:18 AM  

biasa la...dok bujang dulu...tapi hari2 kalau masak ..mula2 xsedap lama2 pasti makin ok..

tqa.awesome September 15, 2010 at 10:21 AM  

one happy family at homeeeee :)

Joe September 16, 2010 at 11:06 PM  

perh!! sodap nyo.. tu mesti assoy belasah habis tu! tengok perotnyo.. he.. he..

belalang hijau September 17, 2010 at 8:02 PM  

patprik campur?
feveret tuh...sedapnyer..

iza September 17, 2010 at 8:35 PM  

Salam.....

Fuhh sedap tu...lain dr yg lain.selalunya nasi tomato, briani....

abgreds September 18, 2010 at 12:37 PM  

lom lambat lagi nak ucap salam lebaran utk. abg jeman...& selamat masak-masak..

gnesop.com September 20, 2010 at 7:27 AM  

mmg best masakan tersebut..
kalau Sop pun lagi suka kalau org org jamu nasi lauk cam nih! mcm mkn kat kedai plak.. huhuh

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

AddThis

  © gdouptmonster71 Template Ramadhan Al-Mubarak Design Oleh AkuBadBoy Dot Com 2008

Back to TOP