Myspace Clocks, Scorpio Clocks at WishAFriend.com

Monday, September 13, 2010

RAYA......?

tq anna
SELAMAT HARI RAYA...MAAF ZAHIR BATIN...
Maaf andai lama aku menyepi...bukan merajuk..bukan marah..tp aku terlalu bz dgn kerja & membuat persiapan hari raya...maklom la aku duk dakat dgn org tua jadi aku kena la buat persiapan utk 2 rumah....
Kat sini aku nak post pic2 yg sempat aku snap utk dikongsi bersama...moga dpt menceriakan hari raya ni walau dah masuk raye ke 4...JOM KITE LAYANZZZZ...

family aku...
bersama mak yg tercinta
loving couple...

pinjam anak assoyfinger
dgn ipar & family dia
Haaaa....ok ni pic mlm nye pulak....


 OK la...ni je wat mase ni...TUNGGU PART  RAYA KE 2 PULAK..
SALAM LEMBARAN 1431.....

5 comments:

Lagenda September 13, 2010 at 7:22 AM  

huiyoooo...romantis gitu ko ye man!

gdoupt_monster71 September 13, 2010 at 7:47 AM  

biase la mak..muke ganas tapi dlam hati ada banyak taman heee

Pendekar Berkuda September 14, 2010 at 6:43 AM  

dah tua2 pun main mercun bang jeman??haha...

gdoupt_monster71 September 14, 2010 at 6:49 AM  

hee cuma nak memeriahkan suasana...layan anak & anak buah la....

Jericho September 17, 2010 at 7:36 PM  

Hehehe.. amboi beg tu tak lepas.. mesti ada kat sisi... ni mesti banyak harta kat dalam tu..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

AddThis

  © gdouptmonster71 Template Ramadhan Al-Mubarak Design Oleh AkuBadBoy Dot Com 2008

Back to TOP