Myspace Clocks, Scorpio Clocks at WishAFriend.com

Friday, October 1, 2010

jujur....

Hari ini aku banyak bace entri tentang 1 way traffic dari blog kawan2...Sayu je hati bila bace kekecewaan diaorg...rasa mcm xde mood je aku hari ni...
MAAF... 
Aku baru dalam dunia blogger ni...aku x pandai, main hentam je...aku x faham sgt  ape tu 1 WAY TRAFFIC...
Tapi aku tau ia benda yang x elok, x jujur, salah...yang x patut kite sebagai org yang ada otak ni buat.... 
JADI AKU SOKONG KEMPEN:....


JUJUR LAH DLM PERSAHABATAN.....
JUJUR LAH PADA DIRI SENDIRI....
JUJURLAH DALAM SEGALA2 NYE....

13 comments:

Belalang hijau Perisik October 1, 2010 at 9:16 AM  

menyokong penuh kempen ini!!!!

lan_ax October 1, 2010 at 12:02 PM  

sokong juga!!!

Lagenda October 1, 2010 at 6:09 PM  

bagus man, ko dah nmpk apa sbb mak buat semua nih!!

Anonymous October 1, 2010 at 8:14 PM  

betul tu betul.. jgn laaaaa terlalu taksub nakkan hit tinggi sampai lupa pada kejujuran dalam persahabatan (walaupun dalam alam cyber)

Jemanberagas October 1, 2010 at 10:34 PM  

bagi aku..aku sesuke je layan blog ni...nak cari kawan2 yang ok...aku x fikir lansung sal traffic la, $ la...kalau korang dtg x klik nuff aku pon xpe..janji iklas dtg & kalau sudi bace la cerita2 bodoh aku kat sni...ok gang aku minta maaf andai ade yg tersinggung...ok la aku chow dulu...g mancing lagi best....ini la beragas ...

NARDtheNERD October 2, 2010 at 1:02 AM  

macam komunikasi dua hala kot abang jeman..=))

azhar October 3, 2010 at 4:15 AM  

blogwalking secara sihat....

gnesop.com October 3, 2010 at 4:51 AM  

blogwalking secara jujur untuk kepentingan bersama..:)

Mohd Hazwan October 3, 2010 at 5:48 AM  

aku pun sokong kempen ni secara sepenuhnya...

H.A October 3, 2010 at 8:27 AM  

nak komen gak..huhuhu....
kesian gak kepada pencipta software..maybe korang leh bace secara detail....sbb saye faham ape yg cube disampaikan http://www.jiwakacau.com/2010/10/entry-bengang/comment-page-1/#comment-2794

bace situ taw....

but anyway for me, sape singgah blog saye, saye singgah blog beliau, sape tak singgah blog saye, saye tetap singgah blog beliau, tak kisahla,,,jnji happy~ (^_^) meh2 jemput2 datang my blog yg buruk lagi comot =P

ASSOYFINGER67 October 3, 2010 at 10:02 AM  

salam...akupun tak paham..tapi biarlah...kita dengan cara tradisi...ikut keadaan masa...rajin on..malas off...apapun kenalah rajin kalau nak lebih...software tu biarlah ...kita makan bihunsup dah ler..hak..hak!

LadyBird October 22, 2010 at 5:29 AM  

jujur jugek.... :)..

perjalanan pulang October 23, 2010 at 11:48 PM  

tak manis tak sedap....................

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

AddThis

  © gdouptmonster71 Template Ramadhan Al-Mubarak Design Oleh AkuBadBoy Dot Com 2008

Back to TOP